Sortim a caminar!

L’escola es troba en un entorn natural privilegiat i aquest curs, a cicle mitjà ens hem proposat fer sortides per a descobrir-lo, explorar-lo, gaudir-lo,… Que la xicalla el conegui, en gaudeixi, el valori, se l’estimi i el protegeixi.

Alhora, amb aquestes sortides també volem que la canalla percebi el benestar que aporten aquests entorns, especialment en la salut, fomentant així també, l’activitat física.

Dins aquest marc, els alumnes de 4t, el passat dijous 7 d’abril vam anar caminant a El Papiolet acompanyats pel Jesús. Vam anar-hi passant pel camí que va paral·lel a la carretera, deixant Can Figueres a la dreta i vam tornar pel Coll de la Sitja, passant pel davant de la Casa Murada. Anar ens va ser molt fàcil: vam arribar ràpid i sense cap problema; tornar ja ens va costar una mica més: feia més calor i el camí és una mica més llarg. Igualment però, ho vam aconseguir!

Va ser una sortida molt bonica i divertida!

FOTOS: https://thinfi.com/07tx2