Diagnosi

Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat l’eina facilitada pel departament SELFIE. Mitjançant enquestes a l’equip directiu, professorat i alumnat de cicle superior, aquesta eina permet detectar els punts forts que cal potenciar i els punts febles que cal reforçar i millorar en referència a les noves tecnologies. Les enquestes es van passar del 10 al 30 de maig de 2022 i va tenir una participació del professorat d’un 58% i de l’alumnat d’un 72%.

També s’han realitzat entrevistes a docents amb la direcció del centre, amb el coordinador digital i el mentor de la zona.

Tot seguit es va fer una valoració dels resultats de l’enquesta en un claustre per intentar identificar els punts forts i els punts de millora.