TALLER DE PERCUSSIÓ

Aprofitant que el dia 22 de novembre és el dia de la música, des de fa uns anys cap aquí podem comptar amb l’Àlex Carasol, músic, musicoterapeuta i membre de la nostra comunitat educativa, qui ha realitzat un taller de percussió per fomentar la cohesió, la col·laboració i la cooperació entre l’alumnat de sisè.  És impressionant la feina que pot arribar a fer i la quantitat de continguts musicals que es pot arribar a treballar en una sola hora. L’Àlex ha facilitat que l’alumnat porti la pulsació,que treballi la intensitat, l’alçada, la lateralitat, la combinació de veu i ritme… Hem après a tocar molts instruments de percussió i a escoltar-nos, ens hem comunicat, ens hem ajudat, ens hem activat, ens hem relaxat, ens hem concentrat i sobretot hem rigut. No es tracta de buscar l’excel·lència musical sinó de construir plegats a partir de la improvització i la cooperació.

Aprofitem per recordar a la comunitat educativa que l’Àlex és el formador de l’activitat extraescolar oferida per l’AMPA, per si és del vostre interès de cara al segon trimestre.

Moltíssimes gràcies Àlex, ens ho hem passat molt bé!

FOTOGRAFIES: