DONACIÓ PER A L’AULA DE CIÈNCIES

Donem les gràcies a la família del Pau Solé Garcia , de 5è A per la fantàstica donació que ha aconseguit per a la nostra escola.

La mare del Pau , la Susana Garcia , treballa a l’empresa Dow Chemical de Tarragona ,de vegades quan tenen material una mica desfassat i ja se’n fa poc ús , fan donacions a diferents entitats educatives , en aquest cas , la Susana va pensar en l’escola del poble i  ha aconseguit dos microscopis que ja no feien servir al seu laboratori,  per a la nostra escola.

A l’aula de ciències de l’escola ja en teníem algun , però no tant potents com aquests, el dia que els van portar ja en vam poder fer alguna observació i l’augment i la nitidesa de la imatge son increïbles.

Un funciona com una lupa però té més augments que qualsevol dels que teníem. L’altre funciona amb llum transmesa directe i per fer observacions de fins 100-200 micres va genial.

L’any vinent segur que podrem fer-ne un gran ús i preparar unes pràctiques d’allò més engrescadores i interessants!

Aquesta aportació motiva tan a  alumnes com a mestres per a fer noves activitats !

MOLTÍSSIMES GRÀCIES FAMÍLIA!

FOTO:https://thinfi.com/b4la