A L’ESCOLA LES COMETES ENS SUMEM AL MOVIMENT CONTRA EL CANVI CLIMÀTIC

Portem gran part del curs informant-nos sobre el procés de canvi que viu el nostre planeta.

Han estat moltes les activitats , propostes i iniciatives que han anat sorgint al llarg del curs . De fet a 5è ha estat un dels grans fils conductors que en molts moments ens ha permès unir el treball de diferents àrees i obtenir un treball global i transversal molt ric i complet.

És un tema que enganxa als nens i nenes des del primer moment, la fermesa amb la que volen defensar i protegir el seu planeta emociona. Ells/es mateixos/es són conscients que seran els futurs ciutadans del món i que si ells ho tenen clar , poden fer que moltes coses canviïn.

Hem realitzat innumerables accions i activitats,des del seguiment a través dels noticiaris telemàtics de la Greta Thunberg, l’organització de petites activitats d’explicació per als més petits sobre la importància d’agafar consciència per protegir el nostre planeta, l’elaboració del guió d’un videojoc que lluita contra les emissions de CO₂ dels vehicles, la creació d’un petit ecosistema dins d’un pot de vidre, el visionat de documentals sobre el nostre planeta i la contaminació fins a la participació en el moviment mundial amb el “hashtag” #sensecontaminaciódel’aire que va promoure la Comissió d’escoles verdes.

Tot això ens porta a una major consciència sobre la importància de protegir el que tenim i de conservar la nostra natura per això els nens i nenes de l’Escola Les Cometes tenim molt clar que mereixem tenir un món lliure de fums i ple de diversitat de fauna i flora. Volem seguir veient abelles i papallones volant al nostre entorn i saber que al Pol Nord segueixen vivien unes espècies tan meravelloses com els óssos polars. JUNTS PODEM!

MARINA, MARC, JESÚS, IZAN, DINA, JUDITH, DAVID, SAÜL, NIL, AITANA, IRENE, CLÀUDIA, SERGI, KAREN, EVA, JOAN, ISMERAI, PAU, JAUME, MARTINA, LÍDIA, OSCAR, ARAN, MARC, WEIJIE, ROCÍO , NÚRIA, OMAR, LEIDE, MERITXELL, IVETH, SERGIO, ELOY, ADRIÀ, NAYRA, GEMMA, ARNAU, ARIADNA, RAMON, MAR I CARLA.

Us deixem uns vídeos que els nens i nenes de 5è A vam gravar amb la Bea, alumna de pràctiques: