Servei d’acollida matinal i de tarda

SAM

Les famílies que requereixen deixar al seu fill/a a l’escola abans de l’hora d’inici de la jornada escolar poden fer servir el Servei d’Acollida Matinal o SAM.

Aquest servei l’ofereix la mateixa empresa que gestiona el menjador (7iTRIA) i està disponible a partir de les 7:45. Òbviament no és necessari que s’utilitzi tota la franja horària (l’alumnat s’hi pot afegir en qualsevol moment a partir d’aquesta hora).

SAT

A la tarda també s’ofereix aquest servei per aquelles famílies que no poden recollir als seus fills/es a les 16:30. Aquest està disponible fins a les 18h únicament de dilluns a dijous.

En tots dos casos, l’alumnat roman a l’espai del menjador escolar fent activitats diverses de caire lúdiques i d’entreteniment. A la seva disposició hi ha una monitora que supervisa i organitza el servei.

Per utilitzar qualsevol dels dos serveis és necessari posar-se en contacte amb la coordinadora del menjador de l’empresa 7iTRIA, Laura Caminal, mitjançant trucada telefònica (610.195.415) o enviant un correu electrònic (menjador.laserreta@7itria.cat).