Volem que sigui un èxit

Doncs sí, tenim moltes ganes de reunir a tota la comunitat educativa per parlar de La Serreta actual i la del futur. Alumes, famílies i mestres conversarem sobre qüestions pròpies del centre i ens permetre’m somiar sobre l’escola del futur que volem.

Aquests grups de debat tanquen el programa d’innovació PACTE en el que l’escola ha participat per promoure la transformació i el canvi al llarg dels últims tres cursos. L’escola ha de seguir evolucionant, això no canviarà mai, seguirem transformant en el futur immediat i quina millor forma que fer-ho que reflexionant conjuntament: Somniem. Imaginem La Serreta del demà!”