Sortida a l’Escola de la Natura del Corredor

El passat 3 de novembre, els grups de P51 vam visitar l’Escola de la Natura del Corredor, situada en un paratge envejable, amb paisatges de conte, completament natural i molt a prop de la nostra localitat.

Les monitores van ser les grans amfitriones del bosc. Només començar van deixar clar que tots aprendrien moltíssim.

Un passeig pel bosc descobrint els bolets (com els agraden les trompetes de la mort!!!!); pins, pinyes i pinyons; alzines, roures i glans; animals i el seu rastre (per què no, també els seus excrements); i una cosa que, a més de bons estudiants, els farà millor persones encara: respecte pel medi ambient.

I per finalitzar la sortida, un dinar a l´aire lliure per a deixar volar la imaginació i concloure un dia meravellós allà on la quotidianitat no els deixa escapar tant com els agradaria.

Un cop a l’escola hem fet el nostre “quadern de camp” recopilant la informació apresa a una llibreta molt bonica.

Sens dubte, tot el seu potencial a disposició del nostre entorn; i el nostre entorn a disposició del desenvolupament del nostre alumnat.

Em pogut passar-ho bé amb precaució i gaudir sense oblidar les mesures.