Sense famílies no hi ha concert!

Malgrat les circumstàncies actuals, ens va costar molt acceptar que les famílies no podrien assistir presencialment al Concert de Nadal. Però quan a la Montse M. (mestra de l’escola) se li va ocórrer la idea ho vam veure molt clar: les famílies s’enregistrarien cantant la mateixa cançó que interpretaríem l’equip docent i no docent en el concert i així podríem dedicar-la a tots els nens i nenes de l’escola. Cantaríem plegats, malgrat les famílies ho fessin virtualment, però hi serien en una pantalla al nostres costat i les seves veus ens acompanyarien.

Estem molt contents/es de la vostra participació, ens encanta que col·laboreu amb l’escola i ens ha emocionat molt comprovar la vostra resposta.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER DEMOSTRAR COM SOU I COM ESTIMEU L’ESCOLA.