PRESTACIONS ECONÒMIQUES DE SUPORT ESCOLAR

Us informem que ja ha començat el període de sol·licitud dels ajuts per a l’adquisició de llibres i material educatiu, així com per al menjador escolar. Aquests ajuts corresponen al curs vinent, el 2021-2022, i podreu trobar més informació, així com les condicions i passos a seguir, a les webs dels Ajuntaments d’Alella i del Masnou.

Ajuntament de Masnou ➡ termini per a la presentació de sol·licituds fins el 16 de juny.

Ajuntament d’Alella ➡ termini per a la presentació de sol·licituds fins el 21 de juny.

Podeu contactar amb l’escola si necessiteu qualsevol tipus de suport o informació.