L’alumnat és el centre

Sí, sembla obvi, però a l’escola tradicional acostumava ser el docent el que estava en el centre de molts processos i no l’infant.

A La Serreta ens hem proposat que l’alumnat sigui el centre de la vida de l’escola, se senti responsable i prengui decisions. Ho fa durant els aprenentatges, a les propostes que realitza, escollint-les, prenent decisions en el funcionament del centre i dins del seu grup de convivència, tenint cura dels espais, de les nostres plantes, sent protagonistes a les festes, jugant, convivint, respectant, compartint, donant suport, cooperant… Per fer-ho possible hem creat i seguint provocant nous moments, espais i estratègies.

Al següent recull audiovisual podeu observar alguns d’aquests moments.