La Serreta informa

Els i les alumnes de 6è realitzen un projecte audiovisual en el que han de recavar informació en relació a notícies que han succeït a l’escola per fer un petit vídeo informatiu.

La tasca comença parlant amb nens i nenes d’altres grups, valorant qüestions que han esdevingut en aquells espais de convivència i redactant allò succeït en format notícia. Després preparen la presentació, elaboren el vídeo i finalment l’editen.

En aquest espai podeu trobar els que han editat l’alumnat de 6è al llarg del curs 2020-21 en col·laboració amb la seva mestra tutora Yolanda Gallardo.