Ja estem a punt d’iniciar el curs i entenem que les famílies heu d’estar degudament informades d’algunes iniciatives en les que participarà l’escola i alguns aspectes organitzatius que regularan el funcionament del centre al llarg del curs.
Si cliqueu sobre la imatge podreu accedir a un arxiu en format pdf on hi ha especificats aquests aspectes.
Ens hagués agradat comentar més qüestions, però entenem que també tenim les reunions de principi de curs per compartir-les i volíem fer-vos arribar un document “àgil” de llegir.
Per aquest mateix motiu no hem aprofundit en alguns aspectes (sobretot ens hagués agradat els de caire pedagògic), però tenim intenció de tornar a fer un document semblant al del curs passat que els plantegi amb més cura i deteniment.
La nostra intenció és fer-vos arribar un document que us sigui útil per estar informats en l’inici de curs.
Recordeu que també podeu accedir a la PRESENTACIÓ que detalla els aspectes més rellevants del Pla d’Organització de centre per resoldre qüestions relatives a mesures de prevenció COVID.
Per últim, sabeu que si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb l’escola.


