El parc central de La Serreta també tindrà la nostra “empremta”

Escola La Serreta

El dijous 23 de setembre, unes treballadores de l’Ajuntament van venir a l’escola a fer-nos un taller per la construcció i millora del parc que hi ha davant de l’escola.

El taller va consistir en el següent:
Vam triar cromos d’idees pel parc (escalar, anar amb patinet, zones de descans, bàsquet, escoltar música, zona pícnic, gronxadors…). Després els vam enganxar a la pissarra i vam parlar dels que havíem escollit.

També, a la pissarra, hi havia 4 fotos d’estructures, de gronxadors… i havíem de triar la que més ens agradava i escriure el motiu.

Per grups vam fer maquetes amb diferents materials: un grup va fer tirolines i un sorral, un altre va fer cabanes pels arbres i el tercer va fer gronxadors i una font.

Finalment vam posar en un plànol totes les maquetes que havíem construït i vam dibuixar arbres.

Va ser interessant i divertit el taller. Ens va agradar donar les nostres idees per millorar el parc!

Nens i les nenes de 23A