BON INICI DE CURS

Iniciem un nou curs amb moltes ganes de retrobar-nos amb l’alumnat i les famílies. És cert que l’inici avançat provoca canvis en l’organització de les escoles durant el mes de setembre, però és evident que estem tornant a la desitjada normalitat i això ho hem de valorar per sobre d’altres qüestions.

L’eix transversal que ens acompanyarà al llarg d’aquests mesos és “Donem-li una volta al món“. Aquesta cita és una clara declaració d’intencions de com l’hem i la volem incorporar en el nostre centre: facilitant que l’alumnat prengui decisions, sent crítics i crítiques amb el món que ens envolta i actuant sobre ell i sobre aquelles qüestions que no ens agraden i estimem que no són justes. Us demanem la vostra implicació, suport i participació (com sempre!). Comptem amb tots/es vosaltres!

Si cliqueu sobre la imatge podreu accedir al document que pretén informar-vos d’aquells aspectes organitzatius, pedagògics i de funcionament més bàsics però que entenem que heu de conèixer per facilitar-vos la comprensió d’alguns processos que portem a terme a l’escola.

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 2022/23!