LES BALDUFES ANEM A MAS BRUGAROLES

Aquest any els més petits de l’escola ens hem estrenat anant a Mas Brugaroles.

Aquesta sortida està emmarcada dins el projecte CREIX que realitza tota l’escola sota el lema “Cuidem, cuidem-nos”.

Fa uns dies va venir el Xavi de cavalls a l’escola per presentar-se i convidar-nos anar al seu ranxo.  I per fi el dilluns vam poder anar-hi d’excursió. Vam fer tot el camí descobrint l’entorn i vam arribar a la masia on es esperava el Xavi acompanyat dels burros i els cavalls. Primer de tot ens va explicar les normes i el què faríem durant el dia. Ens va acompanyar a veure els animals de granja que té: el Mario que és un porc, els burros i les gallines i galls. Després, com que teníem molta gana vam esmorzar i un cop tips vam anar a donar menjar als cavalls i els hi vam netejar un tros del prat traient les pedres que hi havia. Seguidament, vam anar a buscar dos cavalls el Nil i la Tangi per raspallar-los i treballar amb ells i ens vam adonar que ens hi havíem d’acostar sense fer soroll i molt tranquils perquè sinó s’espantaven i marxaven. Uns abans i els altres després de dinar, vam entrar al tancat amb el Xavi i ens va ensenyar a domar-los i a treballar amb ells.

Ha sigut una experiència fascinant per nosaltres i que hem gaudit molt.

.