Enxanetes ja té nom de la classe

La Comunitat Enxanetes ja fa dies que tenim nom de la classe. Tot i tenir molts noms per a escollir al final hem decidit que serem la Classe de la Geotèrmia.

Primer tots els infants van proposar un nom i van explicar perquè volíem dir-nos així. Després vam votar i els 3 finalistes van haver d’argumentar perquè calia que votessin la seva opció. Finalment va quedar:

1. Reciclatge
  2. Biomassa
  3. Geotèrmia                      Geotèrmia
  4. H2o                                H2o                                    Geotèrmia
  5. Pachamama                   Pachamama
  6. Aigüesnetes
  7. Energia verda
  8. Recicladors
  9. Ventalls
  10. Planeta terra
  11. Plaques solars
  12. Ecomobilitat
  13. Hort comunitari

Durant el mes de setembre hem estat fent moltes activitats sobre què és la geotèrmia i la sostenibilitat. Ara ja sabem que la geotèrmia és la calor (tèrmia) que surt de la terra (geo) i com podem aprofitar aquesta calor per a la vida de cada dia. També ens ha fet molta gràcia que la nova escola pugui beneficiar-se de la geotèrmia.