Música

Certamen de Sant Jordi

  El dia 19 d’abril  tot l’alumnat de l’Escola la Noguera, vam realitzar el Certamen de Sant Jordi al teatre municipal de Balaguer. Els nens i nenes de 6è vam ser els encarregats de presentar l’acte i ho vam fer a través del conte “La princesa Noguerina”. També vam presentar la revista “Som com Som” […]

Certamen de Sant Jordi Llegeix més »

Un somni fet espectacle!

Aquestes són algunes de les paraules que han utilitzat els infants de l’Escola la Noguera per a descriure l’obra de teatre que va protagonitzar 6è, amb la col·laboració de tots els infants de l’escola: “El nostre últim espectacle (alumnat de 6è)” “Nervis, increïble, emoció, espectacular, inoblidable, alegria, esforç, paciència, improvisació i aprenentatge” “Genial. S’ho van currar molt” “Hi ha

Un somni fet espectacle! Llegeix més »

SORTIDA DE CICLE MITJÀ A LLEIDA

Els nens i nenes, i professorat de cicle mitjà va anar a Lleida amb tren, el passat divendres 23 de febrer. Vam visitar l‘auditori Enric Granados i vam veure l’audició del Bol i en Ling; dos ocells amb dos estils musicals molt diferents i dues maneres de fer. Després vam visitar el dipòsit de l’aigua

SORTIDA DE CICLE MITJÀ A LLEIDA Llegeix més »

Audició+cine CS

El día 17 de gener l’alumnat de CS vam anar a Lleida a veure una audició a l’Auditori Enric Granados i una pel·lícula a l’espai Funàtic. Quan vam arribar a l’estació de tren de Balaguer vam esmorzar i estava plovent. Després d’esmorzar ens van dir que havíem d’anar a la via 2 i vam entrar

Audició+cine CS Llegeix més »

La castanyada

El dilluns 30 d’octubre es va realitzar l’elaboració de panellets a l’Escola la Noguera. Cada curs va fer els seus propis panellets amb tots els complements tradicionals (codonyat, ametlla i cirera). Quan ja van estar elaborats, vam portar les safates al menjador i l’Emilia els va coure. Al dia següent tot l’alumnat va guardar els

La castanyada Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut