Audició+cine CS

El día 17 de gener l’alumnat de CS vam anar a Lleida a veure una audició a l’Auditori Enric Granados i una pel·lícula a l’espai Funàtic.

Quan vam arribar a l’estació de tren de Balaguer vam esmorzar i estava plovent. Després d’esmorzar ens van dir que havíem d’anar a la via 2 i vam entrar al tren. El recorregut que va fer el tren va ser el següent:  La primera estació va ser Vallfogona de Balaguer, la segona Térmens, la tercera Vilanova de la Barca, la quarta Alcoletge i la cinquena Lleida. I tot aquest recorregut va durar 26 minuts.

Quan vam arribar a Lleida vam anar caminant fins a l’auditori per anar a veure una audició que es deia “Miniatures Catalanes” però estava plovent, així que vam haver d’utilitzar el paraigües per a no mullar-nos.

Va començar l’obra de l’Esbart dansaire Sícoris, una obra preciosa amb balls de totes edats de dansa contemporània i sardanes, acompanyat d’una violinista que es diu Kalina Macuta i un pianista que es diu Daniel Blanch, dos artistes d’alt nivell.

Després de l’audició, l’espai Funatic ens va deixar dinar en una sala ja que a fora havia estat plovent i estava tot moll. Quan vam acabar de dinar vam anar a veure “THABO I EL CAS DEL RINOCERONT”. Va ser una pel·lícula molt bonica i molt interessant pels petits investigadors: Thabo, Emma i Sfiso.

A les 15:30 vam agafar el tren a Lleida i a les 16:00 ja estavem a Balaguer.

Alumnat de 6è