Casal d’estiu

INFORMACIÓ CASAL ESTIU CENTRE D’ESPLAI GASPAR DE PORTOLÀ

El Centre d’Esplai Gaspar de Portolà està format per més de quaranta monitors i monitores, que any rere any fan activitats de lleure educatiu en diferents característiques, des de colònies, excursions trimestrals, grup jove… i una de les seves activitats estrella son els casals d’estiu.

L’Esplai programa casals d’estiu des de fa més de 40 anys. Actualment ho fa en un total de quatre escoles, una d’elles l’Escola La Noguera.

Aquesta activitat es realitza durant vuit setmanes amb horari de matí. La propos pedagògica de tots els monitors i monitores que hi treballen es basa en un eix central, anomenat centre d’interès, on totes les activitats que s’hi realitzen giren al voltant d’aquesta història màgica. Cada quinze dies canvia i durant si executen activitats com:

• Excursions: visitem espais naturals, llocs d’interès, propostes culturals… per Balaguer i voltants de la comarca.
  • Trobades amb altres casals: gràcies a la connexió de l’entitat amb d’altres que fan casal d’estiu tenim la sort de poder programar trobades per potenciar l’habilitat social dels infants que hi participen.
  • Tallers: experimentació de les arts plàstiques dissenyades segons l’eix del centre d’interès.
  • Piscina: dues vegades a la setmana els infants van a una de les piscines municipals de Balaguer.
  • Gimcanes i jocs diversos: cada setmana els monitors i monitores preparen moltes activitats motivadores i estimulants, amb la possibilitat de barrejar edats i crear espais lúdics internivell.
  • Nits temàtiques: cada quinze dies els dijous a la nit es tornen un lloc màgic on l’aventura del centre d’interès cobra sentit.

Totes les activitats preparades per un equip de monitors i monitores, el qual sempre està format per persones actives a l’esplai, s’adapten a les diferents edats dels participants.

AQUEST ANY PODEU DESCARREGAR TOTA LA INFORMACIÓ DEL CASAL 2021:

SETMANES DEL CASAL D’ESTIU 2021

FULL INFORMATIU