Setmana musical 20 al 26 de novembre

Del 20 al 26 de novembre l’Escola La Noguera ha celebrat la setmana musical aprofitant que el 22 és Santa Ceília, la patrona dels músics i de la música en general.

S’han realitzat diferents iniciatives durant tota la setmana:

• Audicions per part de l’alumnat dels cursos de primària a les hores del pati.
  • Inici de la confecció col·lectiva de la cançó de l’escola per a celebrar els 50è aniversari.
  • Audicions de músics: Roberto Chibuque, HOM, Joan Blau, Culli i Saüc.
  • Cercle de percussió obert a la comunitat educativa.

La valoració de totes les activitats és molt positiva tant per part de l’alumnat com del Claustre de mestres.

En el següent enllaç teniu un recull de fotos i videos de tots aquests dies.

Deixeu que la música us acompanyi sempre!!!!

Albert