Welcome to La Guàrdia restaurant

Durant aquest 2n trimestre a l’assignatura d’anglès, els nens i nenes de 5è han continuat treballant al projecte eTwinning.

Aquesta segona activitat consistia en crear un restaurant pels nostres companys/es d’Europa amb els que col·laborem.

Primer vam crear cadascú un llistat amb el menjar que ens agradava i el que no, i ho vam compartir amb la resta de companys/es. Després en petit grup vam crear menús per 2 o 3 companys de les altres escoles del projecte tenint en compte el menjar que ells havien posat en el seu llistat.

Nosaltres també vam rebre menús personalitzats. Amb aquest menú vam escollir un starter (1r plat), un main dish (2n plat) i un dessert (postres) i ens vam enregistrar en vídeo. També ens vam enregistrar fent de cambrers. Amb els vídeos que hem rebut de les altres escoles europees hem creat vídeos on sembla que estiguem tots junts a un restaurant.

Aquest vídeos estan dins de la nostra plataforma (Twinspace) del projecte eTwinning on cada alumne del projecte hi té accés.

Però com que aquest curs els companys/es de 5è estem en dues classes diferents, hem creat vídeos al nostre restaurant La Guàrdia, on a vegades fem de cambrers i els companys de l’altre classe fan de clients i viceversa.

En aquest vídeo podeu veure el resultat.

Enjoy your meal!