Welcome back, MC

Els i les alumnes de primària de l’escola tornem a tenir el privilegi de comptar amb una auxiliar de conversa a l’assignatura d’anglès.

El mes d’octubre hem començat aquesta activitat amb la MC, la mateixa auxiliar de conversa que el curs passat. S’ha presentat als alumnes de primer, que encara no la coneixien, amb una presentació sobre ella mateixa i sobre el seu país, Sud Àfrica.

Com que la resta d’alumnes del centre ja la coneixien, ja s’han posat a treballar, reforçant de forma oral el contingut treballat a les classes d’anglès, també a través de jocs.

Welcome back, MC!