Visita a la biblioteca: Les Voltes

El dimecres, 30 de gener, els infants de primer vam anar de visita a la Biblioteca municipal, les Voltes. Vam veure la mascota i el seu amic.

La bibliotecària ens va explicar com estan organitzats els llibres. Tenen un gomet de color blau, vermell o verd. També n’hi ha de lletra lligada o de pal. Vam poder escoltar un parell de contes que ens van agradar moltíssim. A més, ens va animar a fer-nos del club lector.

Després, vam estar mirant i llegint contes que ens havien deixat preparats.

Ens va agradar molt! Perquè vam compartir les lectures amb els companys i les companyes en un ambient tranquil i relaxat.

Nenes i nens de 1r

Escoltem un conte!