Upper cycle participates in SVH Kahoot challenge

Els i les alumnes de 5è i 6è de la nostra escola participen en el primer SVH Kahoot challenge. Aquesta activitat l’han organitzat les mestres d’anglès d’algunes de les escoles i instituts del municipi i substitueix al “English Day” que fa uns cursos es realitzava a Sant Vicenç dels Horts i el qual no es pot realitzar aquest curs degut a la pandèmia.

L’activitat consisteix en una competició entre els diferents grups de 5è i 6è de primària de les escoles del poble que hauran de contestar les preguntes de 3 kahoots per aconseguir la màxima puntuació. Aquestes preguntes han estat realitzades pels alumnes de 1r d’ESO dels instituts Gabriela Mistral i Frederic Mompou i tracten sobre cultura general dels països de parla anglesa.

Aquests alumnes ens han fet un vídeo convidant-nos a les escoles a participar. Aquí teniu el nostre vídeo de resposta.

We are ready!!