Un repte arquitectònic a sisè.

La Carlota és una estudiant d’arquitectura que havia d’acabar el seu treball de fi de carrera durant aquest últim trimestre. Ella és una antiga alumna de l’escola La Guàrdia i sempre ha volgut fer un estudi de l’edifici. Però es va trobar un greu problema; a conseqüència del confinament no podia anar a visitar el centre i per això, ens va demanar ajuda. Vam pensar que els alumnes de sisè podien li donar un bon cop de mà, ja que potser són ells els que millor coneixen l’escola… I així ho han fet. La Carlota els ha felicitat i agrait molt l’ajut donat. I amb tot, ara, els alumnes de sisè han pogut treballar aspectes matemàtics com la geometria d’una manera pràctica i divertida.