TV3 al CEIP La Guàrdia

El dia 12 de setembre amb motiu de l’inici del nou curs escolar va venir un equip de tv3 del programa Els matins, dirigit per en Josep Cuní, va enregistrar l’entrada dels alumnes  en el seu primer dia d’escola. Varen entrevistar alguns alumnes del centre per copsar el seu estat d’ànim en aquest dia tan esperat i posteriorment, ja en plena activitat els alumnes de la classe de les Orques, de segon curs d’Educació Infantil, van mostrar la feina que estaven fent. Per altra banda, la directora del centre, l’Àngels, va explicar abastament les característiques del centre.

vehicle_tv3
També el Telenotícies, en la seva edició de migdia, va fer reso de l’inici del  curs escolar a les escoles de Catalunya des en connexió  de la biblioteca del centre. En aquest cas, però, va ser molt breu.

presentador