Thank you Jasmine!!

Durant aquest tercer trimestre els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è hem tingut a la Jasmine amb nosaltres. La Jasmine és una noia que ha vinguts des de Londres per ser la nostra auxiliar de conversa.

Les estones que hem treballat amb ella hem practicat moltíssim tot el que hem après durant aquest cursos perquè la Jasmine no parlava ni entenia gaire el català ni el castellà, per tant, ens hem hagut d’espavilar moltíssim. Amb ella hem jugat a molts jocs de conversa on havíem de fer-nos preguntes i parlar entre nosaltres, això ens ha ajudar a conèixer-nos molt més.

Però, dijous passat va ser un dia molt trist, era l’ últim dia de la Jasmine a l’escola. Com que ens ha agradat molt que compartís aquests mesos amb nosaltres i ens ha ajudat molt a aprendre coses noves i a interessar-nos més per l’anglès vam decidir fer-li una sorpresa per dir-li adéu. La trobarem molt a faltar.

Bye bye Jasmine, we will miss you!! We hope you come back to Spain soon!