Tallers i actes de fi de curs

El proper dia 19 de juny finalitzarà aquest curs escolar i com a cloenda hem organitzat una setmana diferent, més lúdica i divertida. Dilluns, dimarts i dimecres realitzarem dos tallers cada dia, el primer taller començarà a les 10:30h i el segon a les 12:00h. El dijous  a les 11:00h hi haurà un acte de cloenda de tota l’escola al qual esteu tots convidats. I, finalment, el divendres hi haurà un comiat des de cada tutoria. Per connectar en cada un d’aquests  tallers i actes de comiat us facilitarem els enllaços a Meet a través dels  canals habituals: Aula virtual, Whatsapp i correu electrònic.

Us adjunto el programa dels actes de la propera setmana amb els tallers que realitzarem i el material que us farà falta per seguir el taller. Prepareu-vos per gaudir d’una setmana fantàstica!! Us esprem i a gaudir tots plegats.

Tallers i actes de fi de curs