Sortim de l’escola! (3r)

Els nens de la classe de 3r hem anat a visitar la biblioteca del nostre poble. En arribar ens han explicat el funcionament d’una biblioteca, es molt semblant a la de l’escola! Després hem tingut una bona estona per llegir i trastejar un munt de llibres que ens havien preparat especialment per nosaltres.

També el passat dia 12 de decembre, vam visitar l’ajuntament de Sant Vicenç dels Horts. Allà ens van explicar la història del poble, el perquè dels seus símbols i quina és la feina que es fa a un ajuntament.A més, vam poder seure com autèntics regidors a la sala de plens onens va rebre l’alcaldessa per a respondre a totes les nostres preguntes i dubtes sobre el municipi i com poden ajudar a la nostra escola.

Ens hem sentit molt acollits i les visites ens han agradat molt.

Podeu veure més imatges fent click aquí.

Webp.net-resizeimage