Our eTwinning Project!

Els alumnes de quart de primària estem participant en un eTwinning project!! I això què és? us preguntareu alguns. Doncs, és un projecte en el què treballem de manera col·laborativa amb altres dues escoles d’Europa, una escola de Grècia i una escola d’Istanbul.

El primer que vam fer va ser presentar-nos i situar aquestes escoles en el mapa. Després, li vam explicar als nostres amics quines coses ens agradaven. Ells també ens ho van explicar!

A continuació, com estem treballant les diferents parts del cos a la classe, entre les tres escoles vam fer la descripció d’un monstre. Quan la descripció estava feta, el vam dibuixar de manera col·laborativa. Aquest monstre tan maco que ha sortit serà el logo del nostre projecte. Què us sembla?

Fent aquest projecte ens hem adonat que aprendre anglès és molt important per poder comunicar-nos amb persones d’altres països. Estem molt motivats amb ell perquè ens ajuda a posar en pràctica tot el que aprenem a les classes d’anglès i a fer amics d’arreu del món!