My fridge project

A l’àrea de llengua anglesa els alumnes de 4t hem treballat el menjar i les fruites. Com a cloenda hem realitzat un mini projecte en el que hem creat un frigorífic (fridge).

Primer havíem d’escollir 6 menjars per posar-hi i escriure aquestes frases al projecte. També havíem d’indicar 4 coses que no hi havia. Vam haver de preparar una petita exposició oral explicant què hi havia i que no al nostre frigorífic.

A continuació vam preparar 3 preguntes les quals hauríem de preguntar a algun dels nostres companys el dia de la seva exposició i escriure al nostre full del projecte la seva resposta.

Vam preparar els dibuixos del menjar que hi volíem posar i ho vam exposar als nostres companys.

Per últim ens vam autoavaluar per saber com de bé l’havíem fet.

We have done a hard work!