L’Hort de l’escola!

Els nens i nenes de 4t va rebre una missió important per a tota l’escola. Hem estat els encarregats de preparar i plantar a l’hort calçots!

Els companys i companyes de 5è van realitzar un estudi de quants calçots podíem plantar i les distàncies que s’havien de deixar entre uns i altres. Ens van avisar que segurament sobraria espai per si es volia plantar alguna altra cosa de temporada.

La Laia va tenir una molt bona idea, i és que el seu pare treballa a Mercabarna en secció de verdures i hortalisses i, a més a més, el seu avi Jordi té un hort molt gran i ens podria proporcionar planter. L’avi de la Laia, molt amablement ens va fer arribar enciams i cebes per plantar als espais que quedaven. Molts gràcies, avi Jordi!

Ara només queda cuidar l’hort entre tots plegats i esperar uns mesos per obtenir la collita!