La Guàrdia al Magnet School

Aquets curs 2018/2019 iniciem la participació en el Programa Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu. Un programa de la Fundació Jaume Bofill amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). El programa té una durada de tres anys i el desenvoluparem amb la  col·laboració de Escola d’Enginyeria de  Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels ja que l’Escola la Guàrdia el curs passat va iniciar un projecte de robòtica amb el qual vàrem introduir la robòtica des de P3 fins a 6è. El treball amb aquesta institució educativa ens  permetrà desenvolupar situacions d’aprenentatge competencials a i vivencials que ens permetran enriquir  el nostre projecte educatiu.

logo_magnet