Juguem al bosquet i el dia de la roda

IMG_20160214_202335

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de 4t han realitzat un projecte sobre un nou disseny del pati (per més informació veure la pàgina web de l’escola: Resideyem el pati) i el resultat l’han presentat al claustre de professors i en la Junta de Delegats.

Periòdicament a l’escola es celebren reunions de la Junta de Delegats en les quals hi ha els delegats de tots els cursos de Primària en representació de l’alumnat i la cap d’estudis i el director. En aquestes reunions es tracten aspectes per millorar el funcionament de l’escola i és un fòrum en el qual els alumnes manifesten les seves inquietuds i fan propostes.

En la darrera reunió els alumnes de 4t van plantejar les propostes del seu projecte que un cop estudiades s’han endegat aqueta setmana. En primer lloc obrir l’accés al bosquet de l’escola en l’hora d’esbarjo. Per tant, hem ampliat la zona de joc cap al bosquet, cal seguir unes normes fixades pels mateixos alumnes per poder fer ús d’aquest espai i sempre hi ha un mestre vigilant. En segon lloc, hi haurà dos dies a la setmana (dimarts i dijous) que els alumnes podran jugar al pati amb jocs de rodes com patins, monopatins, etc. No es podran utilitzar jocs de rodes els dies que la pista estigui mullada o plogui. És obligatori portar casc per poder fer ús d’aquests jocs.