II SVH English Challenge

Els i les alumnes de cicle superior participen en el segon English Challenge de Sant Vicenç dels Horts.

Aquesta és una activitat organitzada pel seminari d’anglès de Sant Vicenç en la qual els alumnes de 1er d’ESO dels instituts Gabriela Mistral i Frederic Mompou realitzen 3 kahoots sobre diferents aspectes de països de parla anglesa.

Els alumnes de cicle superior de les escoles del poble han de respondre aquestes preguntes, un cop finalitzats es sumen les puntuacions per trobar un guanyador de 5è i un altre de 6è.

Aquest any cada grup ha escollit un nom, el qual ha de ser una ciutat de parla anglesa. Els alumnes de 5è han escollit Liverpool i els de 6è New York.

Ens voleu veure participar? 5è Liverpool 6è New York

Good luck everyone!