Exposem a la Fira d’alumnes del Citilab.

El passat dissabte 25 de maig, l’alumnat de 5è vam participar en la fira d’escoles que es va fer dintre de l’onzena edició de la Jornada Programa, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica organitzada el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Com ja sabeu el curs passat vam intentar fer robots, però no ho vam aconseguir.

Aquest curs, amb l’ajuda del Francesc J. Robert, professor de l’UPC de Castelldefels,  hem aconseguit robotitzar les nostres màquines.
Hem fet una regadora que, gràcies a un sensor, detecta la humitat que té la terra i la rega de manera autònoma. També hem construït un cotxe que quan detecta un obstacle l’esquiva i segueix el seu camí.  Hem creat un ventilador que s’activa quan la temperatura puja a més de 29 graus. Finalment, hem aconseguit fer una mà que es desplaça per l’espai agafant coses petites.

Participar en aquesta fira ha estat per a nosaltres una gran satisfacció i ens ha fet sentir molt orgullosos del que hem arribat a fer.

Cal dir, que el feedback de la gent que participava en les jornades ens ha donat empenta per continuar treballant.

Ha estat una experiència única!