eTwinning Project!

El alumnes de 4t ja han acabat el eTwinning, ha estat tot un èxit, hem gaudit moltíssim compartint amb les altres escoles de Grècia i Istanbul.

La última activitat que vam realitzar va ser un monstre en 3D que prèviament havíem dissenyat entre les tres escoles. Aquest va ser el resultat del nostre monstre, mireu que maco! Us agrada? Nosaltres ens ho vam passar genial col·laborant per crear-lo. Vam fer un treball en equip excepcional.

Però la sorpresa més gran va ser quan els nostres amics de Grècia ens van enviar un regal sorpresa. Quina emoció!!