Els alumnes de 6è visiten el MNACTEC

Els alumnes de 6è hem fet una sortida al MNACTEC (Museu de la Ciència i de la Tecnologia de Catalunya). Ens ha agradat molt, hem gaudit dels tallers relacionats amb l’energia. Entre els taller que vam fer, va haver un que va ser el més divertit de tots: quan ens vam passar corrent d’uns als altres només tocant-nos amb les mans i fins i tot, vam encendre una bombeta amb el contacte entre els nostres dits.

Després dels tallers, vam poder fer una visita pel museu i va ser molt interessant. Hi havia cotxes antics, com d’exposició, de diferents èpoques. També hi havia un avió antic molt bé conservat. Vam gaudir molt fent de ciutadans cívics i policies, en un dels estands que hi havia al museu: havíem de controlar el tràfic i ser els propis vehicles.

Ha estat una sortida molt interessant i divertida!

Feu click aquí per veure més imatges