El nostre primer segell de qualitat

Els i les alumnes de 5è durant el curs 2018-2019 van realitzar un projecte etwinning anomenat: “What can you tell me about you?” juntament amb una escola de Grècia i altra de Turquia.

Van cooperar durant tot el curs en diferents activitats. Un cop acabat el projecte es pot demanar un segell de qualitat per part del Servei Nacional de etwinning. Aquest el concedeixin sempre que el projecte hagi complert una sèrie de requisits i és un reconeixement a l’esforç i treball.

La nostra escola ha estat guardonada degut a les eines online utilitzades, les diferents agrupacions que s’han utilitzat, la creativitat i el fet de tenir unes activitats clares i organitzades.

És per això que ens han concedit un diploma per la classe i un altre individual per a cada alumne/a. Estem molt contents!