Educació en valors… Les cabanes d’en Kirikú

Els nens i nenes de segon hem vist la pel·lícula de “Kirikú i la bruixa” (molt recomanable).

Hem après moltes coses sobre els valors de l’amistat, la convivència, la importància de l’aigua, el respecte als altres…

Com que el protagonista vivia a un poblat de cabanes de l’Àfrica, hem provat fet cabanes al bosquet de la nostra escola. El que hem vist ha estat sorprenent, ja que hem fet dos tribus, i cada tribu havia de fer la seva cabana.

Quan discutíem i no arribàvem a acords per la construcció, la cabana se’ns enfonsava… quan ens escoltàvem i fèiem les coses conjuntament, aconseguíem aguantar la cabana. Tot just el que passa a la nostra vida diària amb altres aspectes importants. Hem après que ens hem d’ajudar, d’escoltar i saber treballar cooperativament.

Hem aprofitat per esmorzar junts al mateix bosquet, gaudint de l’entorn natural que tenim dins la nostra escola.

Continuarem realitzant tasques que ens ajudin a aprendre valors importants a partir de la pel·lícula que hem vist.DSC07929 DSC07901 DSC07902 DSC07906 DSC07910 DSC07915 DSC07921 DSC07923 DSC07928