Concurs Literari de Sant Jordi 2018

Avui, dilluns 23 d’abril de 2018, celebrem la Diada de Sant Jordi. Ja fa 30 anys des de que a la nostra escola es va dur a terme la primera Diada de Sant Jordi allà per l’any 1989.  A la pista poliesportiva sota un sol de justícia han tornat a fer el seu romàntic ball els nostres dracs, Foc i Guspira, i els nostres capgrossos el cavaller Sant Jordi i la princesa.

El ball ha donat pas al lliurament de premis d’aquests Jocs Florals 2018. D’entre tots el finalistes s’han atorgat tres premis per a cada nivell en les categories de: millor obra, originalitat i millor dibuix.

El professorat vol felicitar a tots els alumnes per l’esforç realitzat a l’hora de confeccionar els treballs i encara que la frase està molt utilitzada no deixar de ser menys certa “el més important és participar”.