Concurs Literari de Sant Jordi 2017

Un any més amb Sant Jordi arriba el concurs literari a l’Escola la Guàrdia. Durant uns dies els nostres alumnes han estat treballant intensament per crear una un treball digne del nostre concurs. Per tant, en primer lloc felicitem tots els alumnes per l’esforç que han fet i la qualitat dels treballs que han presentat.

Les modalitats del concurs són tres. La millor producció literària, la millor producció gràfica (dibuix) i el treball més original. El jurat estava integrat per 3 professors de l’escola i tres mares. Val a dir que ha estat complicat triar els guanyadors ja que les votacions han estat molt ajustades. Un cop seleccionats els guanyadors, el divendres per la tarda vàrem celebrar l’acte de lliurament de premis i lectura de les obres guanyadores.

També volem agrair a les famílies que van participar en el concurs i animar-les a que el proper any en siguin més.

Concurs Literari de Sant Jordi 2017