Com treballem a Educació Infantil

00En aquest vídeo hem sintetitzat tota aquella informació que volem donar a conèixer a les famílies interessades en saber com treballem a l’escola, com són les nostres instal·lacions, com és el nostre projecte educatiu, com és l’entorn de l’escola (per cert estem envoltats d’un petit bosquet) i moltes coses més. Veureu com juguen, com aprenen, com es diverteixen, com investiguen, com interactuen amb l’entorn, com canten, com adquireixen destreses psicomotrius, .. No us ho perdeu!! els protagonistes? els nostres alumnes d’educació infantil.