Cantània 2017

El passat dimarts dia 13 de juny, els alumnes del cicle superior de la nostra escola, vam anar a L’Auditori de Barcelona per participar un any més a la “Cantània”.
Com ja sabreu, “Cantània” es una activitat musical que té com a finalitat preparar i participar d’un concert com a membres d’una coral, interpretant una cantata original.
L’obra d’enguany, sota el títol de “La nit dels malsons”, narra les experiències d’en Lluc. En Lluc és un nen molt poruc, que gràcies a la sorprenent visita d’un extrany personatge, comprén que la por és un sentiment natural i necessari que tots patim en un moment o altre, però que per sort podem aprendre a superar.
Els músics, la directora, la il·luminació, la qualitat del so i tots els tècnics que ho van realitzar, ens van regalar la possibilitat de participar en un espectacle del tot professional i inoblidable per nosaltres.

IMG_0179 (3)