Can you guess who?

Els i les alumnes de 5è aquest curs estem immersos en un projecte eTwinning a l’assignatura d’anglès on col·laborem amb altres escoles de Polònia, Grècia i Turquia.

La primera activitat que vam realitzar dins d’aquest projecte té a veure amb la nostra descripció. Per tal de conèixer una mica als nostres companys d’Europa vam compartir les nostres descripcions.

Tot seguit per tal de col·laborar entre les escoles, vam realitzar el joc Guess Who (Qui és qui) on surten alumnes de tots els països participants, per tal de poder jugar a les nostres classes.

En comptes de posar una fotografia nostra, vam haver de crear un avatar que ens representés.

Com que som bastants els alumnes participants vam haver de crear 4 taulers diferents.

And you, can you guess who?