Benvinguts al nou curs escolar 2007-2008!

Els professors hem vingut amb moltes idees noves i moltes ganes de fer activitats que ajudin a tots els nostres alumnes a aprendre moltes coses.

Els nens i les nenes també han iniciat el curs amb l’expectació de les novetats, quin professor/a tindré?, com seran els llibres?, què farem aquest curs?… però tots amb molta il·lusió i ganes d’aprendre i passar-ho bé.

Esperem dels pares dels nostres alumnes tota la col·laboració per fer plegats el camí de l’educació dels seus fills i filles. I de les institucions la col·laboració i l’ajuda per poder tenir els recursos necessàris per dur a terme la nostra tasca amb la màxima qualitat.

Amb aquests bons propòsits iniciem aquest curs 2007-2008. Bon curs escolar a tothom!

Àngels Gómez
Directora del CEIP La Guàrdia