Ajuts de menjador 2020-2021

Us informem que s’han aprovat les bases per a la convocatòria dels ajuts de menjador escolar per al curs 2020-2021.

Les mesures de confinament i les mesures sanitàries deriven en que la tramitació dels ajuts pel proper curs serà telemàtica, i les famílies des d’un mòbil, ordinador, o tauleta podreu accedir a la web del Consell Comarcal www.elbaixllobregat.cat i realitzar el tràmit.

El termini per a la presentació de sol·licituds és del 4 al 17 de juny de 2020.

El Consell Comarcal ha elaborat un document de preguntes freqüents (documentació requerida, com fer la sol·licitud, llindars econòmics,…) que recomanem la seva lectura abans d’iniciar la sol·licitud telemàtica.

Serà necessari introduir el número IDALU, que és el codi identificador únic que el centre escolar assigna a cada alumne. Ens podeu fer la petició d’aquest codi per correu electrònic.

Conscients que el canvi a la sol·licitud on-line és un canvi important per a les famílies, estem a la vostra disposició per aclarir tots els dubtes que tingueu al respecte en el correu  a8038284@xtec.cat o partir del dia 08 de juny podreu trucar-nos a l’escola 936561295.