Activitats per a les Llars d’infants

Des de l’escola son conscients que l’inici  a l’escola d’educació infantil i primària pot provocar dubtes, angoixes i recels per part de molts pares i mares degut al desconeixement d’aquesta nova etapa educativa que en un moment o altre iniciaran els seus fills/es.

Des de l’Escola La Guàrdia hem pensat que per facilitat aquesta adaptació seria molt positiu facilitat un espai d’acollida que permeti crear un clima de confiança entre les famílies, l’escola i els mestres i a la vegada oferir unes activitats on els infants són els protagonistes.

Aquestes activitats són gratuïtes i  van adreçades a tots els infants de Sant Vicenç dels Horts de 2 a 3 anys. Us podeu inscriure al telèfon 9365461295 o per e-mail: ceiplaguardia@xtec.cat

L’horari dels tallers serà de les 17:15h a 18:15h.

Calendari d’activitats:
Dia 27 de gener: Juguem amb la llum
Dia 24 de febrer: Les caixes de l’hivern
Dia 24 de març: De què fa gust la lluna?
Dia 28 d’abril: Les olors de la primavera
Dia 26 de maig: El bosquet de La Guàrdia

Descarregueu-vos la guia d’activitats

[su_button url=”http://xtec.cat/ceiplaguardia/docs/curs1415/Projecte_Bressol.pdf” target=”blank” style=”soft” icon=”icon: arrow-circle-o-down”]Compartint experiències, descobrim un nou entorn[/su_button]