2019/2020 ETWINNING PROJECT IS READY

Hello! Els alumnes de 5è a l’assignatura d’anglès ens hem embarcat en el nostre segon projecte Etwinning.

L’Etwinning és una plataforma online on podem realitzar diferents projectes amb altres escoles d’Europa i la llengua que podem utilitzar per comunicar-nos amb aquestes escoles és l’anglès.

El projecte que hem començat aquest any i que durarà tot el curs es diu “Let’s talk about our lives”. Col·laborarem amb set escoles de diferents llocs: Polònia, República Checa, Eslovàquia, Grècia i Turquia i parlarem de les nostres vides: com són, què ens agrada, on vivim…

De moment hem començat localitzant les localitats de les escoles en un mapa i hem creat logos per aquest projecte. Cada escola escull 1 i entre les 8 escoles haurem d’escollir un logo guanyador que serà el que representi al nostre projecte.

Continuarem informant.